Villkor & Info

Pris

Priserna är i svenska kronor, inklusive moms (25%)

Leveranstid

Leveranstiden varierar mellan 2-5 arbetsdagar. Normal leverans vardagar sker inom 48 timmar på vardagar.

Betalningssätt

Hos Afrikahälsa har vi valt att göra det enkelt för dig som kund – Därför erbjuder vi Klarna checkout. Klarna Checkouterbjuder de fyra vanligaste betalsätten. Faktura, kort, delbetalning och internetbank så att du som kund kan välja det som passar dig bäst!

Ångerrätt:

Enligt Distansavtalslagen så har du alltid öppet köp i 14 dagar när du handlar på nätet.(gäller även extraerbjudanden).
Vill du byta eller ångra en vara vänligen kontakta oss på support@afrikahalsa.se så vi löser det på smidigaste sätt.

Ångerrätten gäller endast om produkten är i oförändrat skick, och ångerfristen börjar löpa från den dag du tagit emot produkten.
Kunden står själv för returfrakten och bör returnera ångrad produkt i originalförpackning med tillhörande emballage.

Varan skickas sedan, väl förpackad tillsammans med uppgifter om namn och ordernummer till: Anton Marklund, Vikgatan 10, 14950 Nynäshamn. Kunden ansvarar för returen av varan till dess att den mottagits av Afrikahälsa.se

När vi erhållit den återsända varan och konstaterat att den är oskadd kommer köpesumman med avdrag för ursprungliga fraktkostnader att återbetalas till dig inom 30 dagar räknat från dagen då vi mottog återförsändelsen. Eventuella fakturaavgifter kvarstår. Vi behöver då dina bankdetaljer; bankens namn, clearingnummer samt kontonummer.

OBS! Det går ej att returnera hygienatriklar vars plombering öppnats och använts eller näringsprodukter som förtärts.

Outlösta paket:

Vi förbehåller oss rätten att debitera kostnaderna för outlösta paket dvs: returfrakt, expeditionskostnad etc. Det är minimiavgift 100:- vid outlösta paket. Försändelsen ligger på uthämtningsstället i 14 dagar innan den returneras till oss.

Avbeställning:

En avbeställning är inte giltig förrän du mottagit bekräftelse härom från oss. Du kan avbeställa din order utan kostnad för dig fram till dess att beställningen har skickats. Efter denna tidpunkt är du skyldig att ta emot leveransen.

Reklamation:

Vid reklamationer rekommenderar vi att du kontaktar oss snarast så vi kan rätta till felet; Du når oss smidigast på: support@afrikahalsa.se.
Meddela oss varför du inte godtar varan samt ange på vilket sätt du anser att varan är felaktig. Är varan felaktig eller felexpedierad ersätter vi dig för eventuella fraktkostnader i samband med reklamation.

Tvist:

Vi följer allmänna reklamationsnämndens rekommendationer vid eventuell tvist.

Har du en fråga?

 Tel: 877-45-44-33
E-Mail: shop@store.uk

 20 Margaret St, London
Great Britain, 3NM98-LK

 Free standard shipping
on all orders in New York.

 Support forum provide
for over 24h, every day.